Соцмережі

31.03.15

Громадська рада - перший конфлікт

Про ситуацію навколо Громадськоі ради при міському голові м.Черкаси.
Нагадаю - Народний контроль а саме Єзик Євгеній Миколайович подав заяву про створення Громадськоі ради та приймав активну участь у підготовці установчих зборів у складі ініціативноі групи по створенню Громадськоі ради.. 
Нажаль особисто не був на зборах але ситуація яка виникла потім потребує додаткового вивчення та уваги як з боку міського голови та громадських організацій так і інших.
На зборах зявилася лише 22 ГО з 37 зарестрованих. Під час проведення зборів відсутність інших не була досліджена належним чином.
Наразі стає відомо про відсутність повідомлення телефоним дзвінком з попередженням про збори.

Спілка "Захист"-Хворов, "Що.Де.Коли"-Грачов, Федерація Флетленд-Скакун, Шахтарі-інваліди-Лук'яненко, Федерація плавання-Нікітін, ДНД-Стадник, Федерація пейнтбол-Пономарьов,Академія наукових технологій-Бублій




Особиста точка зору

1. Публічні заяви деяких представників громадських організацій у соціальній мережі ФБ


Тобто згідно ЗУ "Про звернення громадян" мною була подана заява про створення ГР що й було зроблено. Проведені устаовчі збори на підставі моєї заяви на підпису у міського голові. Але ж без мого підпису - тобто формального приводу задоволення моїх прав згідгно заяви.

Публічні заяви загалом не прикрашають громадських діячів - адже питання піднято мною потребує врахування нестандартних ситуацій а фактично обурення громадських діячів які були відсутні на зборах.
2. Відсутність повідомлення інших ГО належним чином. 
Це питання ми обговорювали на останніх  зборах ініціативноі групи по створенню громадськоі ради. Конкретного виконавця не було призначено. Наразі маємо ситуацію що близько 15-17 ГО не зявилися на установчих зборах а це суттєва кількість для перегляду кількісного складу.
Тобто ситуація потребує додаткового вивчення можливості переобрання кількісного складу з належним повідомленням кожноі ГО листом з повідомленням про читання.

3. Потреба не у кишеньковій Громадській раді та відсутність звинувачень з цього приводу.
Наразі значна кількість відсутніх ГО ставить пд сумнів неупередженість наявних у складі Громадськоі ради громадських організацій

Наразі ввчаємо ситуацію авколо першого конфлікту з Громадською радою - емо робити кроки по вирішенню даноі проблеми.
З повагою голова Народного контролю
Єзик Євгеній Миколайович





30.03.15

Стоп парковкам!!!

Проблема парковок у невстановлених місцях в черкасах. Мабуть майже кожний бачив автівки припарковані на проході для людей навколо ринків чи торгових центрів чи супермаркетів. Нажаль раніше цю проблему ніхто не вирішував та не мав жодного впливу на ситуацію. ДАІ не мало змогу охопити усіх а ми як громадські організаціі не мали дійсних важелів впливу.
Але наразі усе змінюєтья у тому числі й підходи до даноі проблеми.
ТАк у мРівне ДАІ та місцеві активіти обєдналися та почали боротьбу з цим. Дивіться сюжет




Тепер про те як реалізувати нам у м.Черкаси
1. Фото + відео. Фото і відео викладене у профілі автора фактично є пвідомленням про порушення викладене у усній формі (без підпису). Хоча у суді не приймаються докази а саме відео та фотозаписи але автор мое за викликом ДАІ прийти та розписатися у протоколі як свідок.
2. Бути у якості свідка у суді у разі оскарження чи незгоди порушника

Що ми пропонуємо -

Направити пропозицію до начальника ДАІ м.Черкаси щодо моніторингу групи фейсбук та в контакті Стоп-парковка!!!!! НАпрявляє кожна громадська організація та звичайні ініціативні громадяни окремо з різними адресами та ПІБ заявників. Це надасть можливість начальнику ДАІ у ЗМІ та при подальшій розробці методики опиратися на багаточисельні звернення громадян

2. Зареєструватися кожному у соціальній мережі в групі. Кожний побачивши порушення викладає фото та відео з власного профіля. Даний профіль буде у разі потреби викликатися у якості свідка для складання протоколу.

3. Написати у групі в ФБ про своє бажання долучитися до робочоі групи по протидіі незаконим парковкам та опісля активно долучатися до загальноі роботи - а саме викладувати фото у групі та бути готовим бути свідком при складанні протоколу чи у суді.





 Примітка
ЗУ "Про ДАІ"

20)  викликати  до  Державтоінспекції  громадян,  посадових і 
службових  осіб  у  справах  і  за матеріалами,  які перебувають у 
провадженні, для дачі письмових чи усних пояснень; 
 21)  забезпечувати  відповідно  до  законодавства  оформлення 
адміністративних  правопорушень  та  брати  пояснення  в громадян, 
представників   юридичних   осіб  з  питань  забезпечення  безпеки 
дорожнього  руху,  вживати відповідних заходів з метою притягнення 
винних  до відповідальності, а також перевіряти у водіїв наявність 
медичної   довідки  щодо  придатності  до  керування  транспортним 
засобом   відповідної  категорії  під  час  отримання  або  обміну 
посвідчення  водія  та  проведення  державного  технічного  огляду 
транспортних  засобів; { Підпункт 21 пункту 5 в редакції Постанови 
КМ N 1427 ( 1427-2006-п ) від 18.10.2006 } 
 
22) залучати в  установленому  порядку  спеціалістів  органів 
виконавчої влади,  підприємств, установ та організацій до розгляду 
питань,  що належать до  її  компетенції,  та  утворювати  в  разі 
потреби комісії, експертні та консультативні ради, робочі групи, а 
також  співпрацювати  з   громадськими   формуваннями   з   питань 
забезпечення  безпеки  дорожнього  руху;  { Підпункт 22 пункту 5 в 
редакції Постанови КМ N 1427 ( 1427-2006-п ) від 18.10.2006 } 
 

29.03.15

Мітинг на врятування Драматичного театру


27.03.2015 року пройшов мітинг на підтримку врятування драматичного театру міста Черкаси. Народний контроль та інші вивів на підтримку біля сотні людей - але нажаль так як ми не були організаторами та й час для проведення був невдалим акція була небагаточисельною  що дало змогу декільком підконтрольним ЗМІ сказати про слабку підтримку громадськості та кволе проведення акціі.
 Відео  мітингу де голова Народного контролю оголосив про вимоги прохати мера та політичну партію Батьківщина звільнити заступника мера




На акціі голова Народного контролю оголосив про вимоги звільнити заступника міського голови за публічну точку зору щодо взагалі існуіання Драматичного театру.

Нажаль зі ЗМІ нам стало відомо про або викревлене ЗМІ току зору колективу театру або має місце звичайне бажання колективу театру попрохати ремонт театру за кошти забудовника.
Так - центральне телебачення подало у ефір такий сюжет

Наразі ситуацію навколо театру Народний контроль вивчає та шукає шляхи у законодавчому полі повернути дане будівництво до вимог генерального плану міста черкаси

З повагою голова Народного кнтролю Єзик Євгеній Миколайович.


28.03.15

Громадське обговорення храму біля дамби

Обговорення проектів храму біля дамби. На обговоренні було запропоновано декілька варіантів які жваво обговорювалися громадскістю та представниками церкви та архітектурною радою. До проектів є питання у форматі естетики та концептуальності але наразі мова йде трохи про інше. А саме про ризики  які можуть принести будівництво чи розташування храму.

1. Ризик втрати стратегічноі висоти для оборони міста. 
Нажаль ні я ні Народний контроль не є військовим інженером чи стратегом але опираючись на думку одного з форумчанина ми можемо зробити висновок що саме те місце розташування є снайперською точкою. З його слів у 41 радянські гаубиці тут зупиняли просування німців по мосту.

2. Ризик руйнування склону. 
Так як основа склону пісчаник який тримається на коріннях дерев та у разі будівництва є доволі висока вірогідність зсуву грунту або схила загалом. А це вже ризик для єдиноі автомобільноі траси яка зєднує правобережжя Дніпра та лівобережжя. У разі зсуву після дощів місто фактично на знчний час блокується. Адже на розчистку та вивезення грунту місто буде витрачати значний час та ресурси.
3. Ризик блокування автотраси на свята. 
Так як проекти храмів передбачають 2 сходинки з Храму - одні на Дамбу другі на пляж. Як ми неодноразово бачили біля храмів на свята збирається значна кількість людей з власним автотранспортом. А це ознчає що фактично 20-30 автівок припаркованих біля схдинок на дамбі фактично заблокують візд у місто. Тобто місто знову ж таки буде заблоковано.

4. Ризик втрати територіі парку. 
У концепціі храму та й з відео на обговоренні ми можемо зробити висновки що храм буде мати розширення а головне прохід лише з територіі парку. Тобто існує велика вірогідність того що парк буе частков втрачений для громади.
Нажаль попередній досвід будівництва парків нам доводе те що у разі будівництва храму мітрополія фактично забирає значну частину парку. Це ми можемо бачити з фото

На фото ви бачили на прикладі іншого парку - біля стадіону.
Щодо парку та храму який планується звести - у генеральному плані міста передбачено декілька шляхів для даного храму й усі - за рахунок парку



 5. Ризик блокування та створення перешкод для автомобільної дороги з Митниці до Дахновки яка передбачена генеральним планом міста.



Окрім найбльш суттєвих ризиків вже наразі є порушення закону. Черкаська міська рада надавала дозвіл та виділяла земельну дялінку на будівництво церкви Але не дивлячись на чітке обмеження - хочуть збудувати храм. Відміна церкви з храмом у розмірах та призначенні. Якщо думка депутатів як представників громади міста не важлива - про що ми можемо говорити....


Тобто у рішенні йдеться що церква буде розташована  в межах парку а якщо продивитися межі можливого розширення ми можемо побачити що частина парку буде у користуванні храму.
Графічно можливе розширення на малюнку

Відео громадського обговорення за активноі участі олови правління Народного контролю Єзика Євгенія Миколайовича

Висновок

Обговорення не носило жодноі юридичноі сили а було лише намаганням повідомити громадскість про будівництво та проекти будівництва. Якби усе проходило за процедурою передбаченою статутом міста черкаси - а саме рестрація участників - заслуховування думок та винесення рішення голосуванням - воно б мало суспільну вагу та схвалення громадскості. Нажаль влада та представники духовенства або не бажають чути громадскість або просто для галочки "зроблено" провели це громадське обговорення.
Народний контроль буде вивчати дану ситуацію навколо храма й надалі. Запропонуємо власні рішення найбілш суперечливих та супсільно резонансних питань по даному храму
З повагою голова Народного контролю Єзик Євгеній Миколайович








27.03.15

Контрольована громадськість

Чули про підконтрольну громадскість можновладцями міста та області - на обговоренні проектів храмів біля дамби побачив це явище.
Виступала голова обласноі ради Коваленко Валентина Михайлівна та інші представники владного олімпу. Біля години перед обговоренням проектів храму виступали дитячі колективи міста та області а можновладці нагороджували кращих за виступ.
Коли настав час перейти до обговорення - частина залу після того як можновладці пішли піднялась й вийшла. Залишилась меньша частина.
А краще мабуть дивіться відео


Єзик Євген - ватник чи хто


 В соцмережах почалося цькування Народного контролю та особисто моїх поглядів щодо політичних подій та поглядів. Рік тому змінилася краіна - змінився й я. Я по сімейним обставинам - дуже хвора мати змушений бути біля неі. Але я реалізую своє власне бачення суспільства та нашого майбутнього - без корупціі та казнокрадства.
Тому проводжу постійну роботу у цьому напряму та витрачаю власний час та втрачені можливості на інші справи для того щоб власним внеском змінити краіну та рідне місто.


Кли створював Народний контроль я усім майбутнім членам наголошував на тому що ми поза політики та політичних чвар.
  Тому вбачаючи у майбутньому спроби компроментувати Народний контроль - кажу зараз й потім - схаменіться. Ми єдина нація та єдина краіна а особиста думка кожного яка викладена у мережі колись не відображає поглядів які можуть або змінитися з часом або бути особистою точкою зору громадянина а не суспільного діяча. Прохаю припинити це цькування та спекуляцію на цій темі.
З повагою Єзик Євгеній Миколайович

26.03.15

Громадська рада - установчі збори

Громадська рада при міському голові сьогодні провела установчі збори.
За результатами обрано 25 членів громадськоі ради серед 37 які подали заяви про вступ.
Нажаль мене не було на установчих зборах - хоча я повинен був як голова ініціативноі групи очолити зібрання чи просто бути присутнім. Але обставини - а саме персональна принципова позиція не дозволила прийти. З функцією голови установчих зборів непогано впорався Сергій Слинько.
Мій власний вчинок та принципова позиція 
Дякую
  • Володимиру Друмашко
  • Константину Стратілатову 
  • Поставничому Руслану

 за те що ви довели розпочату спільну справу до кінця.
 Історія створення Громадськоі ради

  1. Громадська Рада повинна стати дієвим механізмом контролю і співпраці на користь громади,а не «фіговим листком» для влади.

  2. Депутати не затвердили ініціативну групу, яка б займалася створенням Громадської ради

  3. Розпочалося громадське обговорення кандидатур до нового складу міського виконавчого комітету


Відео установчих зборів по створенню Громадськоі ради


Як голосували та за кого. Звертаємо увагу на те що у голосуванні приймало участь лише 22 громадські організаціі з 39 зареєстрованих. Важаю результат 11 місце для громадськоі організаціі Народний контроль доволі непоганим - результат лише одного року роботи з часу створення. Хочцу підкреслити що мене не було у залі а присутні голосували за тих про кого чули або знають.
Дякую зза довіру усім!!!!


СЛИНЬКО Сергій Володимирович 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 21
МАЙОРОВ Даниїл Андрійович 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 20
КАВАЛЬЧУК Тетяна Іванівна 1 1 0 0 1 1 1 1 0 1 0 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 18
СКРИПНІК Алла Миколаївна  1 1 0 1 1 1 1 1 1 0 0 1 0 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 18
ЗАЪКА Олег Вікторович 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 1 0 1 1 1 18
КЕРЕЙ В’ячеслав Іванович 0 1 1 1 0 1 1 0 1 0 1 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 0 1 17
Юріна-Вернидуб Наталія Юріївна 1 1 0 1 1 0 1 1 1 0 1 1 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 0 17
ДАРМЕНКО Микола Миколайович 1 0 0 1 1 0 1 1 1 1 0 1 0 1 0 1 1 1 1 1 1 1 0 16
СТРАТІЛАТОВ Костянтин Геннадійович 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 0 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 16
ГРОМАКО Сергій Михайлович 1 1 1 1 1 0 0 1 1 0 1 0 0 0 1 0 1 1 1 1 0 1 1 15
ДЕМЧЕНКО Марина Валеріївна  1 1 0 0 1 1 1 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 1 0 1 1 1 1 14
ЛАДАН Сергій Миколайович 0 1 0 1 0 1 1 0 1 1 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1 13
ДРУМАШКО Володимир Григорович 1 1 0 0 0 0 1 1 1 1 1 1 0 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 13
БИВАЛЬКЕВИЧСвітлана Миколаївна 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0 0 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 1 12
КІЄНКО Іван Юрійович 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 12
ЄЗИКЄвгеній Миколайович 0 1 0 1 1 0 1 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1 11
ЩЕРБАТЮК Тарас Олександрович 1 1 0 0 0 0 0 1 1 1 0 1 0 0 0 1 1 1 0 1 0 1 0 11
ЯЦЕНКО Юрій Анатолійович  0 1 0 0 1 1 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0 1 0 0 1 10
ЗАВІРЮХА Володимир Якович 0 1 1 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 1 0 1 1 1 0 0 0 1 10
БОГДАН Олег Вікторович 1 0 0 1 0 1 0 1 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 9
ПОСТАВНИЧИЙ Руслан Васильович 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 9
ДЕЛІБАЛТ Віктор Сергійович 0 1 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 1 9
БАСОК Станіслав Анатолійович 0 1 1 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 8
НЕСВАТ Наталія Андріївна 1 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 7
ДОРОХІН Сергій Олександрович 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 6
КОРОВІНДмитро Валерійович 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5
ХВОРОВ Вадим Володимирович 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5
КУЛИНА Руслан Олександрович 0 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 5
ПОПОВ Олег Юрійович 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3
НІКІТІНА Галина Миколаївна  0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
СКАКУН Вадим Леонідович  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
БУБЛІЙ Михайло Федорович 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
ГРАЧОВ Павло Олександрович 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1
ПОНОМАРЬОВ Павло Михайлович 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
НІКІТІН Дмитро Євгенійович 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
КРИВДИК Петро Андрійович 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
СТАДНИК Володимир Володимирович 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ЛУК’ЯНЕНКО Вероніка Миколаївна 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Я розпочинаю власну боротьбу з політичними партіями та їх відповідальністю за делегованих представників у склад заступників міського голови. На карті - доля міста. Голосування за полігон чи Драматичний театр наочно продемонструвало що партіі не бажають нести відповідальність за власних членів а у кінці кінців страждає місто. Ми втрачаємо останній ліквідний ресурс - нашу землю і у разі відсутності реагування та боротьби за місто - нічого не залишиться нащадкам...
Нагадаю  попередню історію  вимоги які проігноровані партіями


З повагою голова правління ГО Народний контрль Єзик Євгеній Миколайович