24.02.2015 року виконавчий комітет змінив положення про адміністративну комісію та увів до складу на посаду голови комісіі представника виконкому від громадськості.
Маємо зауваження
Перше зауваження
Змінивши положення про адміністративну комісію виконком фактично обмежив інших на посаду голови адміністративноі комісіі. Адже формулювання
ЧЕРКАСЬКА
МІСЬКА РАДА
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від24.02.2015 № 200
Адміністративна комісія діє у складі голови (член виконавчого комітету)
фактично позбавляє право бути обраним на посаду голови депутатів ЧМР працівників ЧМР чи громадські організаціі міста.
Законодавство - а саме кодекс про адміністративні правопорушення не ставить обмежень щодо посади голови
Стаття 215. Порядок утворення колегіальних органів, уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення
Друге зауваження
На сайті у розділі рішення виконкому Черкаськоі міськоі ради ми знаходимо лише рішення. А додаток в якому йде склад адміністративноі комісіі відсутній. Тобто від громадськості приховали членів адміністративноі комісііВивчаючи публічні заяви у ЗМІ виникають додаткові питання та сумніви. Якщо громадський діяч приходе до влади та стає іі часткою - повинна бути публічність та неухильне дотримання законодавства.
Публічна заява напередодні призначення на посаду члена виконкому
Влада імітує співпрацю з громадськістю
Трете зауваження
У складі адміністративноі комісіі ми не бачимо жодноі громадськоі організаціі яка б мала контролювати дотримання законодавства членами адміністративноі комісіі та унеможливлювала прояви корупціі чи упередженого ставлення на користь інших.
Наприклад ГО ЧМО "Народний контроль"
Ця можливість передбачена але не використана
Чому висунутий Гончар Сергій. Хто несе персональну відповідальність за фаховий рівень та ділові якості
Особиста точка зору голови правління Народного контролю
”Сергій Гончар присутній у більшості комісій. Присутність на більшості комісіях і на посаді члена виконкому - це значне навантаження часу а найголовніше - неможливість інших громадських організацій міста бути у складі цих комісій. Адже місця у комісіях чітко обмежені кількістю і фактично можливо створюються перепони для реалізаціі вланих статутних цілей та завдань іншими громадськими організаціями міста. Перебування у склад адміністративноі комісіі - наочний приклад але з тією різницею що це керівна посада. ”
Немає коментарів:
Дописати коментар