Вивчаючи тендери, які проводяться у черкаській міській раді Народний
контроль встановив, що з незрозумілих причин у умови тендеру на
закупівлю робіт з реконструкції із застосуванням щебенево-мастичного
асфальтобетону вул. Чорновола від вул. Бидгощська до просп. Хіміків, м.
Черкаси у умови тендеру закладені незрозуміли для нас крітеріі.
ГО ЧМО «Народний контроль»встановила, що тендер не відповідає прозорості, об’єктивності та відкритості. Так, комісія як замовник тендеру надала у умовах тендеру вимоги, які розраховані на дуже вузьке коло виконавців, які зареєстровані в Украіни та можуть виконувати роботи на устаткуванні, заявленому у тендері
1. Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машині для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів"Wirtgen 2100 DC", глибина фрезерування 50 мм.
Wirtgen 2100 DC –це фреза довжиною 2,1м.
Друге:
Котки гладковальцевими HAMM HD 130, масою 14,2 т
Котки на пневмоколісному ходу HAMM HD 150 ТТ масою 14,33 т
Котки гладковальцевими HAMM HD 110, масою 10,6 т
Так як і в першому прикладі, чому саме катки даної марки? За якими технічними характеристиками вони були обрані, чому коло марок котків обмежені. Адже є інші торгові марки та конкурентні котки, які можуть бути альтернативою.
Виходячи з пункту 1 та 2, робимо висновок про обмеження конкуренціі при проведенні тендеру.
ЗУ «Про здійснення державних закупівель»
Стаття 22. Документація конкурсних торгів
2. Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПО третє:
У тендері
Роздiл 4. Зупинки громадського транспорту відокремлені від основної проїзної частини ( заїздні кишені)
Не врахована стійкість покриття до гальмування та швидкого прискорення. На практиці зупинок навпроти «Цетрального ринку» та інші бачемо, що автотранспорт та його завантаженість швидко псує покриття (менш ніж за рік), яке було укладено за аналогічною технологією. Тобто у тендері повинно бути передбачені додаткові затрати на матеріали, які дадуть додаткову зносостійкість.
ПО п’яте
Згідно ч. 1 ст. 29 Закону Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону; - пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Тобто закладенІ умови в тендері, а саме марка машинг для холодного фрезерування та катки унеможливлюють іншіх потенційних учасників торгів.
Вважаємо це можливими ознаками порушенням та підозрою у змові з третіми особами, яку треба підтвердити або заперечити.
Для пояснень ми звернулися до замовника тендеру та сіплкувалися з ним по цьому питанню та по питанню нашого звернення щодо проведення щодо Савіна Артура Олександровича та Чернухі Віталія Володимировича службової перевірки та звільнення з посади (якщо порушена присяга Черкаської міської ради).
ГО ЧМО «Народний контроль»встановила, що тендер не відповідає прозорості, об’єктивності та відкритості. Так, комісія як замовник тендеру надала у умовах тендеру вимоги, які розраховані на дуже вузьке коло виконавців, які зареєстровані в Украіни та можуть виконувати роботи на устаткуванні, заявленому у тендері
1. Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машині для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів"Wirtgen 2100 DC", глибина фрезерування 50 мм.
Wirtgen 2100 DC –це фреза довжиною 2,1м.
Друге:
Котки гладковальцевими HAMM HD 130, масою 14,2 т
Котки на пневмоколісному ходу HAMM HD 150 ТТ масою 14,33 т
Котки гладковальцевими HAMM HD 110, масою 10,6 т
Так як і в першому прикладі, чому саме катки даної марки? За якими технічними характеристиками вони були обрані, чому коло марок котків обмежені. Адже є інші торгові марки та конкурентні котки, які можуть бути альтернативою.
Виходячи з пункту 1 та 2, робимо висновок про обмеження конкуренціі при проведенні тендеру.
ЗУ «Про здійснення державних закупівель»
Стаття 22. Документація конкурсних торгів
2. Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПО третє:
У тендері
Роздiл 4. Зупинки громадського транспорту відокремлені від основної проїзної частини ( заїздні кишені)
Не врахована стійкість покриття до гальмування та швидкого прискорення. На практиці зупинок навпроти «Цетрального ринку» та інші бачемо, що автотранспорт та його завантаженість швидко псує покриття (менш ніж за рік), яке було укладено за аналогічною технологією. Тобто у тендері повинно бути передбачені додаткові затрати на матеріали, які дадуть додаткову зносостійкість.
ПО п’яте
Згідно ч. 1 ст. 29 Закону Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону; - пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Тобто закладенІ умови в тендері, а саме марка машинг для холодного фрезерування та катки унеможливлюють іншіх потенційних учасників торгів.
Вважаємо це можливими ознаками порушенням та підозрою у змові з третіми особами, яку треба підтвердити або заперечити.
Для пояснень ми звернулися до замовника тендеру та сіплкувалися з ним по цьому питанню та по питанню нашого звернення щодо проведення щодо Савіна Артура Олександровича та Чернухі Віталія Володимировича службової перевірки та звільнення з посади (якщо порушена присяга Черкаської міської ради).
Немає коментарів:
Дописати коментар