Соцмережі

05.04.15

Спочатку гроші до бюджету - потім борди!!!

 До Народного контролю надійшла справа яка скоріш за усе у разі винесення проекту рішення щодо подовження терміну оренди землі під рекламними конструкціями стане черговим гучним та суперечливим рішенням. Ситуацію навколо у власному зверненні до членів виконкому розповіла Оксана Поліщук

Звернення до членів виконкому

ЗІ ЗМІ

Особливо звертаємо увагу на це

Серед здобутків на посаді Оксани Поліщук – збірник типових рекламних конструкцій, демонтовані конструкції з центру міста, встановлена рекламна тумба, сонячний годинник, вказівник чудес світу, конкурс «Оточи себе красою», новорічне освітлення міста, підсвітка Палацу одружень та інші цікавинки в місті.

Мерія розробила збірник типових спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами


Збірник типових рекламних конструкцій


Зі ЗМІ нам стає відомо про колишне минуле пані Поліщук та можливі причини іі звільнення.

Особливо звертаємо увагу на це

– Я чув багато нарікань збоку депутатів щодо її роботи, які стосуються зовнішньої реклами, розміщення МАФів… – запевняє Артур Олександрович. – На завтрашній сесії будемо це питання розглядати.
За попередньою інформацією, тепер місце Оксани Поліщук посідатиме Віталій Чернуха, який працював в. о. начальника управління планування та архітектури. Нагадаємо, він нещодавно запропонував ще раз провести фестиваль кам’яних скульптур та прикрасити ними місто.

 Щодо згаданих чиновників у Народного контроля була вимога звільнити з займаних посад

Громадськість вимагає відсторонити двох чиновників мерії (документ)

 Наразі виходячи зі звернення Оксани Поліщук та попереднього вивчення даноі історіі бюджет міста на протязі років недоотримав мільйони гривень а зацікавлена особа на користь якоі можливо буде подано проект рішення на виконком та проголосовано у минулому та сьогоденні не зробив жодного кроку щодо погашення заборгованості перед бюджетом міста.

Народний контроль починає вивчати ситуацію навколо зонішньоі реклами у місті а саме розробляє карту зовнішньоі реклами у місті. Відсьогодні ми будемо наносити на карту всі обєкти зовнішньоі реклами та перевіряти їх законість розміщення та сплати до бюджету міста оренди землі за розміщення.


Закликаємо виконком дослухатися до нашого заклику та винести виважене й обєктивне рішення - а саме за відстуності сплати боргів минулих періодів до бюджету за оренду землі не голосувати. 
В іншому випадку Народний контроль та інші громадські організаціі міста й громада міта залишає за собою право підняти питання про звільнення виконкому та відповідальності політичних партій та депутатів які підтримують членів виконкому.

31.03.15

Виконком - посягання на приватну власність

Сьогодні на засіданні виконкому було проголосовано за зняття частини паркану а саме воріт для мешканців будинку які мають 20 алабаів та 2 приватизовані квартири. підставою стало звернення іншоі родини у якоі виник конфлікт навколо доступу до їхнього будинку. Не дивлячись на заперечення юридичного відділу ЧМР рішення прийнято а саме про демонтаж воріт.
Підстава для демонтажа - бажання допомогти вирішення пролеми з алабаями адже не маючи можливість випустити собак у двір власник або буде тримати собак у власній квартирі або віддасть їх.

Щодо вирішення ситуаціі а саме допомога родини яка вже занадто настраждалася від даних собак - ми цілком підтримуєм.

АЛе сьогодні виконком значно перевищив власні повноваження та фактично у разі діі за рішенням виконкому знесення воріт є псуванням приватноі власності та зазіханням на приватну власність.
Тепер розберемо що саме порушує виконком

Ось на плані земельноі ділянки яка відображена у технічному паспорті ми бачимо що за №1 є ворота №2 калітка та й далі. А це означає що у БТІ на момент приватизаціі паркан + ворота + калітка були внесені як часка у приватній власності усіх хто приватизував будинок та споруди.
Тобто наразі ворота - це приватна власність за законом і виконком виносячи рішення за знесення воріт порушив права приватноі власності.



Будемо вивчати ситуацію навкруги даного голосування виконкому
З повагою Єзик Євгеній Миколайович


Виконком 31.03.2015. Приватизація штабу Самооборони та інше....

Запис засідання виконкому.
 На ньому вирішення ситуаціі навколо 20 собак алабаів по вул Крещатик чи рішення по тролейусному парку. наййцікавіше - винесення рішення на голосування по приміщенню ЧМР за адресою Шевченко 245.
Нагадаємо - в цьому приміщенні розташовані штаби Самооборони + Автомайдан. Наразі після приватизаціі будівлі маловідомою громадською організацією  штаби таких потужних громадських організацій опинуться в межах приватноі власності.

Краще дивіться самі відео з самого початку


Громадська рада - перший конфлікт

Про ситуацію навколо Громадськоі ради при міському голові м.Черкаси.
Нагадаю - Народний контроль а саме Єзик Євгеній Миколайович подав заяву про створення Громадськоі ради та приймав активну участь у підготовці установчих зборів у складі ініціативноі групи по створенню Громадськоі ради.. 
Нажаль особисто не був на зборах але ситуація яка виникла потім потребує додаткового вивчення та уваги як з боку міського голови та громадських організацій так і інших.
На зборах зявилася лише 22 ГО з 37 зарестрованих. Під час проведення зборів відсутність інших не була досліджена належним чином.
Наразі стає відомо про відсутність повідомлення телефоним дзвінком з попередженням про збори.

Спілка "Захист"-Хворов, "Що.Де.Коли"-Грачов, Федерація Флетленд-Скакун, Шахтарі-інваліди-Лук'яненко, Федерація плавання-Нікітін, ДНД-Стадник, Федерація пейнтбол-Пономарьов,Академія наукових технологій-Бублій




Особиста точка зору

1. Публічні заяви деяких представників громадських організацій у соціальній мережі ФБ


Тобто згідно ЗУ "Про звернення громадян" мною була подана заява про створення ГР що й було зроблено. Проведені устаовчі збори на підставі моєї заяви на підпису у міського голові. Але ж без мого підпису - тобто формального приводу задоволення моїх прав згідгно заяви.

Публічні заяви загалом не прикрашають громадських діячів - адже питання піднято мною потребує врахування нестандартних ситуацій а фактично обурення громадських діячів які були відсутні на зборах.
2. Відсутність повідомлення інших ГО належним чином. 
Це питання ми обговорювали на останніх  зборах ініціативноі групи по створенню громадськоі ради. Конкретного виконавця не було призначено. Наразі маємо ситуацію що близько 15-17 ГО не зявилися на установчих зборах а це суттєва кількість для перегляду кількісного складу.
Тобто ситуація потребує додаткового вивчення можливості переобрання кількісного складу з належним повідомленням кожноі ГО листом з повідомленням про читання.

3. Потреба не у кишеньковій Громадській раді та відсутність звинувачень з цього приводу.
Наразі значна кількість відсутніх ГО ставить пд сумнів неупередженість наявних у складі Громадськоі ради громадських організацій

Наразі ввчаємо ситуацію авколо першого конфлікту з Громадською радою - емо робити кроки по вирішенню даноі проблеми.
З повагою голова Народного контролю
Єзик Євгеній Миколайович





30.03.15

Стоп парковкам!!!

Проблема парковок у невстановлених місцях в черкасах. Мабуть майже кожний бачив автівки припарковані на проході для людей навколо ринків чи торгових центрів чи супермаркетів. Нажаль раніше цю проблему ніхто не вирішував та не мав жодного впливу на ситуацію. ДАІ не мало змогу охопити усіх а ми як громадські організаціі не мали дійсних важелів впливу.
Але наразі усе змінюєтья у тому числі й підходи до даноі проблеми.
ТАк у мРівне ДАІ та місцеві активіти обєдналися та почали боротьбу з цим. Дивіться сюжет




Тепер про те як реалізувати нам у м.Черкаси
1. Фото + відео. Фото і відео викладене у профілі автора фактично є пвідомленням про порушення викладене у усній формі (без підпису). Хоча у суді не приймаються докази а саме відео та фотозаписи але автор мое за викликом ДАІ прийти та розписатися у протоколі як свідок.
2. Бути у якості свідка у суді у разі оскарження чи незгоди порушника

Що ми пропонуємо -

Направити пропозицію до начальника ДАІ м.Черкаси щодо моніторингу групи фейсбук та в контакті Стоп-парковка!!!!! НАпрявляє кожна громадська організація та звичайні ініціативні громадяни окремо з різними адресами та ПІБ заявників. Це надасть можливість начальнику ДАІ у ЗМІ та при подальшій розробці методики опиратися на багаточисельні звернення громадян

2. Зареєструватися кожному у соціальній мережі в групі. Кожний побачивши порушення викладає фото та відео з власного профіля. Даний профіль буде у разі потреби викликатися у якості свідка для складання протоколу.

3. Написати у групі в ФБ про своє бажання долучитися до робочоі групи по протидіі незаконим парковкам та опісля активно долучатися до загальноі роботи - а саме викладувати фото у групі та бути готовим бути свідком при складанні протоколу чи у суді.





 Примітка
ЗУ "Про ДАІ"

20)  викликати  до  Державтоінспекції  громадян,  посадових і 
службових  осіб  у  справах  і  за матеріалами,  які перебувають у 
провадженні, для дачі письмових чи усних пояснень; 
 21)  забезпечувати  відповідно  до  законодавства  оформлення 
адміністративних  правопорушень  та  брати  пояснення  в громадян, 
представників   юридичних   осіб  з  питань  забезпечення  безпеки 
дорожнього  руху,  вживати відповідних заходів з метою притягнення 
винних  до відповідальності, а також перевіряти у водіїв наявність 
медичної   довідки  щодо  придатності  до  керування  транспортним 
засобом   відповідної  категорії  під  час  отримання  або  обміну 
посвідчення  водія  та  проведення  державного  технічного  огляду 
транспортних  засобів; { Підпункт 21 пункту 5 в редакції Постанови 
КМ N 1427 ( 1427-2006-п ) від 18.10.2006 } 
 
22) залучати в  установленому  порядку  спеціалістів  органів 
виконавчої влади,  підприємств, установ та організацій до розгляду 
питань,  що належать до  її  компетенції,  та  утворювати  в  разі 
потреби комісії, експертні та консультативні ради, робочі групи, а 
також  співпрацювати  з   громадськими   формуваннями   з   питань 
забезпечення  безпеки  дорожнього  руху;  { Підпункт 22 пункту 5 в 
редакції Постанови КМ N 1427 ( 1427-2006-п ) від 18.10.2006 } 
 

29.03.15

Мітинг на врятування Драматичного театру


27.03.2015 року пройшов мітинг на підтримку врятування драматичного театру міста Черкаси. Народний контроль та інші вивів на підтримку біля сотні людей - але нажаль так як ми не були організаторами та й час для проведення був невдалим акція була небагаточисельною  що дало змогу декільком підконтрольним ЗМІ сказати про слабку підтримку громадськості та кволе проведення акціі.
 Відео  мітингу де голова Народного контролю оголосив про вимоги прохати мера та політичну партію Батьківщина звільнити заступника мера




На акціі голова Народного контролю оголосив про вимоги звільнити заступника міського голови за публічну точку зору щодо взагалі існуіання Драматичного театру.

Нажаль зі ЗМІ нам стало відомо про або викревлене ЗМІ току зору колективу театру або має місце звичайне бажання колективу театру попрохати ремонт театру за кошти забудовника.
Так - центральне телебачення подало у ефір такий сюжет

Наразі ситуацію навколо театру Народний контроль вивчає та шукає шляхи у законодавчому полі повернути дане будівництво до вимог генерального плану міста черкаси

З повагою голова Народного кнтролю Єзик Євгеній Миколайович.


28.03.15

Громадське обговорення храму біля дамби

Обговорення проектів храму біля дамби. На обговоренні було запропоновано декілька варіантів які жваво обговорювалися громадскістю та представниками церкви та архітектурною радою. До проектів є питання у форматі естетики та концептуальності але наразі мова йде трохи про інше. А саме про ризики  які можуть принести будівництво чи розташування храму.

1. Ризик втрати стратегічноі висоти для оборони міста. 
Нажаль ні я ні Народний контроль не є військовим інженером чи стратегом але опираючись на думку одного з форумчанина ми можемо зробити висновок що саме те місце розташування є снайперською точкою. З його слів у 41 радянські гаубиці тут зупиняли просування німців по мосту.

2. Ризик руйнування склону. 
Так як основа склону пісчаник який тримається на коріннях дерев та у разі будівництва є доволі висока вірогідність зсуву грунту або схила загалом. А це вже ризик для єдиноі автомобільноі траси яка зєднує правобережжя Дніпра та лівобережжя. У разі зсуву після дощів місто фактично на знчний час блокується. Адже на розчистку та вивезення грунту місто буде витрачати значний час та ресурси.
3. Ризик блокування автотраси на свята. 
Так як проекти храмів передбачають 2 сходинки з Храму - одні на Дамбу другі на пляж. Як ми неодноразово бачили біля храмів на свята збирається значна кількість людей з власним автотранспортом. А це ознчає що фактично 20-30 автівок припаркованих біля схдинок на дамбі фактично заблокують візд у місто. Тобто місто знову ж таки буде заблоковано.

4. Ризик втрати територіі парку. 
У концепціі храму та й з відео на обговоренні ми можемо зробити висновки що храм буде мати розширення а головне прохід лише з територіі парку. Тобто існує велика вірогідність того що парк буе частков втрачений для громади.
Нажаль попередній досвід будівництва парків нам доводе те що у разі будівництва храму мітрополія фактично забирає значну частину парку. Це ми можемо бачити з фото

На фото ви бачили на прикладі іншого парку - біля стадіону.
Щодо парку та храму який планується звести - у генеральному плані міста передбачено декілька шляхів для даного храму й усі - за рахунок парку



 5. Ризик блокування та створення перешкод для автомобільної дороги з Митниці до Дахновки яка передбачена генеральним планом міста.



Окрім найбльш суттєвих ризиків вже наразі є порушення закону. Черкаська міська рада надавала дозвіл та виділяла земельну дялінку на будівництво церкви Але не дивлячись на чітке обмеження - хочуть збудувати храм. Відміна церкви з храмом у розмірах та призначенні. Якщо думка депутатів як представників громади міста не важлива - про що ми можемо говорити....


Тобто у рішенні йдеться що церква буде розташована  в межах парку а якщо продивитися межі можливого розширення ми можемо побачити що частина парку буде у користуванні храму.
Графічно можливе розширення на малюнку

Відео громадського обговорення за активноі участі олови правління Народного контролю Єзика Євгенія Миколайовича

Висновок

Обговорення не носило жодноі юридичноі сили а було лише намаганням повідомити громадскість про будівництво та проекти будівництва. Якби усе проходило за процедурою передбаченою статутом міста черкаси - а саме рестрація участників - заслуховування думок та винесення рішення голосуванням - воно б мало суспільну вагу та схвалення громадскості. Нажаль влада та представники духовенства або не бажають чути громадскість або просто для галочки "зроблено" провели це громадське обговорення.
Народний контроль буде вивчати дану ситуацію навколо храма й надалі. Запропонуємо власні рішення найбілш суперечливих та супсільно резонансних питань по даному храму
З повагою голова Народного контролю Єзик Євгеній Миколайович